U ciklusu besplatnih seminara koje Osječko-baranjska županija organizira u okviru projekta „Poduzetnički obzor“ za poduzetnike i sve koji su uključeni u poslovni svijet, održan je seminar pod nazivom „Primjena generativne umjetne inteligencije u poslovanju“. Predstavnici tvrtke Mono d.o.o. Osijek su zainteresiranim poduzetnicima prezentirali kako generativna inteligencija može unaprijediti kreativne procese, optimizirati operacije i poboljšati donošenje odluka. Obrađene su teme koje se odnose na osnovne pojmove, velike jezične modele, različite pristupe pisanju promptova, praktične primjene, sumarizaciju teksta, analizu i organizaciju podataka, kreiranje sadržaja, istraživanje, generiranje slika, alternative ChatGPTu, jednostavnu automatizacija zadataka i procesa i alati za dijeljenje znanja i korisničku podršku.
Pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo OBŽ Ivana Katavić Milardović uvjerena je da će svi nakon edukacije reći da je bila vrlo korisna jer naravno da u poslovanju moramo pratiti sve nove tehnološke procese koji nam mogu pomoći.
Direktor tvrtke Mono d.o.o. Denis Sušac naglasio je kako je cilj predavanja utvrditi temelje umjetne inteligencije te upoznati ljude s osnovama i nekim naprednijim primjenama.
– Umjetna inteligencija je danas de facto prisutna u svim porama poslovanja. Zato smo pokušali u obostranoj komunikaciji vidjeti čime se ljudi bave, porazgovarati o naprednijim tehnikama te se nadam da su sudionici seminara otišli s više znanja. Na području umjetne inteligencije ima i pozitivnih i negativnih stvari. Negativne su vrlo velika mogućnost proizvodnje, recimo, lažnog sadržaja, etička pitanja i možda ono što ljude najviše zanima, a to je nekakav trend zamjene onih klasičnih radnih mjesta s tehnologijama umjetne inteligencije. Međutim, uvijek kažem da ljude neće mijenjati sama umjetna inteligencija nego ljudi koji je znaju dobro koristiti. Kao i uvijek u povijesti, ljudsko znanje je uvijek brana od opasnosti, ali nema tu spavanja, mora se prati trendove – poručio je Sušac.
Sanja Prusina iz tvrtke Izolirka ističe kako sve više koristi umjetnu inteligenciju u svom poslu u marketingu.