Primjena umjetne inteligencije u poduzetništvu

U ciklusu besplatnih seminara koje Osječko-baranjska županija organizira u okviru projekta „Poduzetnički obzor“ za poduzetnike i sve koji su uključeni u poslovni svijet, održan je seminar pod nazivom „Primjena generativne umjetne inteligencije u poslovanju“. Predstavnici tvrtke Mono d.o.o. Osijek su zainteresiranim poduzetnicima prezentirali kako generativna inteligencija može unaprijediti kreativne procese, optimizirati operacije i poboljšati donošenje odluka. Obrađene su teme koje se odnose na osnovne pojmove, velike jezične modele, različite pristupe pisanju promptova, praktične primjene, sumarizaciju teksta, analizu i organizaciju podataka, kreiranje sadržaja, istraživanje, generiranje slika, alternative ChatGPTu, jednostavnu automatizacija zadataka i procesa i alati za dijeljenje znanja i korisničku podršku.

Pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo OBŽ Ivana Katavić Milardović uvjerena je da će svi nakon edukacije reći da je bila vrlo korisna jer naravno da u poslovanju moramo pratiti sve nove tehnološke procese koji nam mogu pomoći.

Ivana Katavić Milardović

Direktor tvrtke Mono d.o.o. Denis Sušac naglasio je kako je cilj predavanja utvrditi temelje umjetne inteligencije te upoznati ljude s osnovama i nekim naprednijim primjenama.
Umjetna inteligencija je danas de facto prisutna u svim porama poslovanja. Zato smo pokušali u obostranoj komunikaciji vidjeti čime se ljudi bave, porazgovarati o naprednijim tehnikama te se nadam da su sudionici seminara otišli s više znanja. Na području umjetne inteligencije ima i pozitivnih i negativnih stvari. Negativne su vrlo velika mogućnost proizvodnje, recimo, lažnog sadržaja, etička pitanja i možda ono što ljude najviše zanima, a to je nekakav trend zamjene onih klasičnih radnih mjesta s tehnologijama umjetne inteligencije. Međutim, uvijek kažem da ljude neće mijenjati sama umjetna inteligencija nego ljudi koji je znaju dobro koristiti. Kao i uvijek u povijesti, ljudsko znanje je uvijek brana od opasnosti, ali nema tu spavanja, mora se prati trendove – poručio je Sušac.

Sanja Prusina iz tvrtke Izolirka ističe kako sve više koristi umjetnu inteligenciju u svom poslu u marketingu.

Sanja Prusina