Avionom iz Osijeka za Zagreb, Split, Zadar…

Promotivnim letom zrakoplova tvrtke Trade Air iz Zagreba u Zračnu luku Osijek i potom njegovim odlaskom prema Puli, danas (13. listopada 2022. godine) obilježen je početak novog četverogodišnjeg razdoblja letova po PSO (Public Service Obligation) programu, kojim se osječka Zračna luka redovitim linijama povezuje sa Zagrebom, Splitom, Rijekom, Zadrom, Pulom i Dubrovnikom.

– U naredne dvije godine slijedi ulaganje 50 milijuna kuna u Zračnu luku Osijek. Siguran sam da će nova ulaganja, uz PSO letove i pametno upravljanje, privući sve veći broj turista jer je Zračna luka Osijek bitna i za gospodarstvo i turizam – rekao je gradonačelnik Osijeka Ivan Radić. Dodao je kako je Osijek u rujnu ove godine postigao 30 posto više noćenja u odnosu na rujan predpandemijske i rekordne 2019. godine te kako će Grad nastaviti sufinancirati Zračnu luku.

Zamjenik župana Josip Miletić izrazio je zadovoljstvo što su Osječko-baranjska, kao i Vukovarsko-srijemska županija, zračnim linijama povezane sa Zagrebom, Splitom, Rijekom, Zadrom, Pulom i Dubrovnikom.

– Zračni letovi unutar Hrvatske su izuzetno važni kako bi Zračna luka Osijek dobila novu promociju i vidljivost, a putovanja avionom postala uobičajena za poduzetnike, studente i druge putnike. Zračnoj luci Osijek želim puno uspjeha, a njeno dobro vodstvo je pokazalo da u narednom razdoblju možemo očekivati još bolje uspjehe. Osječko-baranjska županija daje punu podršku Zračnoj luci Osijek jer je od strateške važnosti za ovo područje Hrvatske – kazao je zamjenik župana Josip Miletić.

Petra Koletić iz zrakoplovne tvrtke Trade Air objasnila je kako je riječ o 10 letova tjedno tijekom zimskog i 11 letova tijekom ljetnoga razdoblja. Za Zagreb će se letjeti tri puta tjedno – ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom, dok će za ostale gradove letjeti dva puta tjedno.

Zračna luka Osijek danas je predstavila i novi vizualni identitet, koji – prema riječima direktora Ivana Kosa – pokazuje repozicioniranje u modernu, dinamičnu i pristupačnu zračnu luku za domaće i strane putnike.

– S vjetrom u leđa lokalne i nacionalne vlasti želimo zaokružiti priču strateških promjena i biti prepoznatljivi. Naš logo je znak i simbol slova ”O” kao Osijek i Osječko-baranjska županija, uz pogled na zlatna polja presječena pistom i pogledom iz zrakoplova. Želimo da naši turisti što češće gledaju tu sliku – zaključio je Ivan Kos.