Hrvatska turistička zajednica pokreće veliku pozivnu i promotivnu kampanju „Trust me I’ve been there“ na 12 emitivnih tržišta i to u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj i Rusiji. Kampanja će biti aktivna do kraja srpnja, a provodi se kroz aktivnosti na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube, zatim putem najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na svakom pojedinom tržištu te kroz vanjsko oglašavanje na billboardima, digitalnim panelima i javnom prijevozu. Cilj kampanje je pozivanje gostiju da svoj odmor provedu u Hrvatskoj, kao i daljnje pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne, sigurne i dobro pripremljene destinacije.
Related Articles
Predstavljanje turističke ponude Baranje na 6. Međunarodnom kongresu o ruralnom turizmu
U bogatom sadržaju aktivnosti 6. Međunarodnog kongresa o ruralnom turizmu koji se održao u hotelu LeMeridien Lav u Podstrani, središnji ….
OBŽ: Imamo 112% više gostiju nego prošle godine
Tijek glavne turističke sezone je odličan, približili smo se rekordnoj 2019. i prihod će biti velik, izjavio je direktor Glavnog ….
Kampanja za digitalne nomade
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Croatia, your new office!“ s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne i dobro ….