Poslije tri mjeseca na dužnosti direktora TZ Baranje, Matej Perkušić ponovno je bio gost emisije Brifing. Nakon odličnih vijesti iz Karanca kao najboljeg kontinentalnog etno sela i OPG -a Ivica i Marica, ukupan zbroj turista u Baranji je povećan za 10 posto, a očekuje se daljnji rast.
To je razlog za zadovoljstvo jer pokazatelji govore kako će broj turista rasti i slijedeće godine za 10 do 20 posto, rekao je Perkušić.
{mp3}perkusic brifing{/mp3}
Svoje sugestije prenio je i pionir baranjskog turizma Vladimir Škrobo – Bajo vlasnik Baranjske kuće u Karancu. Bajo je kroz Čvarak fest pretvorio nekada sirotinjsku hranu, u karanački i baranjski brend, osim toga Zimski vašar postao je središnja točka okupljanja u zimskim mjesecima. I za ovaj vašar, puni su bili smještaji u Karancu, a nadu da će se taj trend nastaviti daje i najava za slijedeću godinu, kada bi gosti sa kruzera trebali svraćati na bar dvije lokacije u Baranji.
To je jedan od razloga za otvaranje 12 novih OPG-a, tvrdi Škrobo.
{mp3}bajo brifing{/mp3}
Perkušić je najavio adventske svečanosti na 4 lokacije, a prva je u subotu Darda. Jedan od projekata za budućnost je Mistična Baranja, gdje bi se iskoristila narodna predanja i mistične priče za nekoliko lokacija u Baranji.
Cilj mi je razvijati postojeće afirmirana odredišta kao što su Zmajevac, Karanac, Batina, ali i pomoći u razvoju mjesta gdje je turizam u povojima, kao što je Popovac, Jagodnjak i Darda, dodao je Perkušić.
{mp3}perkusic darda{/mp3}